SERVICE AANVRAAG

Vervelend te horen dat uw douchewc een gebrek vertoont.

Ondanks alle liefde en know-how die onze merken in al onze douchewc’s steken, gaat er ook bij ons assortiment wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of een fout door oneigenlijk gebruik zijn. Wat de oorzaak ook is, wij doen er alles aan om het probleem zo goed en snel mogelijk met en voor u op te lossen, zodat u weer kunt genieten van een Frissebips.

Indien het probleem niet door een fabricagefout wordt veroorzaakt, kan het zijn dat de service dienst van het merk servicekosten (minimale arbeidseenheid 30 minuten à €30,-) en voorrijkosten (à €60,-) in rekening brengt (gemiddelde prijzen). De prijzen zijn exclusief BTW en bepaald in Q4 2022. Product fouten vallen uiteraard onder de garantiebepalingen van de verschillende merken.

Service aanvraag

Ik heb een douchewc van Geberit of GROHE of Villeroy & Boch

Indien u een douchewc heeft van Geberit, Villeroy & Boch  of GROHE, dan kunt u rechtstreeks service aanvragen bij hen met onze factuur.

GROHE

https://www.grohe.nl/nl_nl/onze-service/garantie/indienen-servicemelding.html

Geberit

https://www.geberit.nl/services/klantenservice/servicemelding/

Villeroy & Boch

https://www.villeroy-boch.nl/badkamer-en-wellness/service.html

Service aanvraag formulier

  • DD slash MM slash JJJJ
  • Bij voorkeur ontvangen we een video van het probleem zodat we sneller tot een oplossing kunnen komen. U kunt dit e-mailen naar info@frissebips.nl of indien dit te groot is, versturen via WhatsApp naar 06-55132763 of via wetransfer.com.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 12 GB, Max. aantal bestanden: 10.