IEDEREEN
Ondanks alle liefde en know-how die wij in al onze douchewc’s steken, gaat er ook bij ons assortiment wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of een fout door oneigenlijk gebruik zijn. Wat de oorzaak ook is, wij doen er alles aan om het probleem zo goed en snel mogelijk met en voor u op te lossen, zodat u weer kunt genieten van een Frissebips.
Indien het probleem niet door een fabricagefout wordt veroorzaakt, zijn wij genoodzaakt servicekosten (minimale arbeidseenheid 30 minuten à €30,-) en voorrijkosten (à €60,-) in rekening te brengen. De prijzen zijn inclusief BTW. Productfouten vallen uiteraard onder de Frissebips garantiebepalingen.
Ik heb een douchewc van Geberit of GROHE
Indien u een douchewc heeft van Geberit, Villeroy & Boch of GROHE, dan kunt u rechtstreeks service aanvragen bij hen.
GROHE
https://www.grohe.nl/nl_nl/onze-service/garantie/indienen-servicemelding.html
Geberit
https://www.geberit.nl/services/klantenservice/servicemelding/
Villeroy & Boch
https://www.villeroy-boch.nl/badkamer-en-wellness/service.html
Vul hieronder zo uitgebreid mogelijk uw service aanvraag in en wij zullen contact opnemen voor een afspraak. Heeft u binnen 2 dagen nog niets van ons vernomen, neem dan even contact met ons op, want dan is er mogelijk iets mis gegaan met uw melding.